1. грі Го понад 5000 тисяч років. Найдавніша гра.

2. "Го - це найінтелектуальніша гра з усіх найінтелектуальніших ігор". Цитата гросмейстера з шахів Рустама Сахабутдінова.

3. Го - гра для бізнесменів, політиків, полководців.

4. Розвиває рівномірно обидві півкулі мозку 50/50.

5. Розвиває стратегічне, логічне та образне мислення.

6. Правила Го прості, але варіативність ходів безмежна.

7. Го не тільки прискорює ранній розвиток інтелекту дитини, але також покращує соціальний розвиток і робить внесок у загальне становище дитини серед однолітків.

8. Низка японських психологів проводила широкі дослідження дітей. І вроджені здібності краще розвиваються у тих, хто грає в Го.

Стратегія го має глобальне охоплення, тобто дії в одній частині дошки впливають на всю дошку. На противагу цьому образ думки дитини вузький. Але коли дитину вчать грати в Го, вона швидко розвиває бачення всієї дошки в цілому і переносить це вміння на повсякденне життя. Дослідники також вказують, що чим раніше почати вчити дитину, тим кращого результату можна досягти.

Найкраще починати вивчення гри з віку 4-5 років. У цьому віці мозок розвинений лише на 65%, і вплив на процеси мислення оптимальний. І, звісно ж, дітям подобається грати в Го, як і в інші ігри.

Однією з позитивних сторін Го для розвитку дитини є можливість концентрації уваги.

Граючи в Го, вона повністю використовує можливості свого мозку. Граючи, дитина повинна напружувати свої розумові здібності та здійснювати гігантські інтелектуальні подвиги, щоб відстежити безліч варіантів під час аналізу, представляти у своїй уяві гіпотетичну ситуацію на дошці та зрештою дійти висновку, що цей хід буде найкращим. Зауважимо, що дітям подобається здійснювати подвиги, і гра дає їм таку можливість. Важко знайти інші царини, у яких діти використовують свій розум із такою інтенсивністю, одночасно отримуючи від цього задоволення. Зрештою, ця здатність до концентрації, вихована грою в Го, буде використана людиною в інших сферах діяльності.

Граючи в Го, потрібно використовувати як інтуїцію, так і аналітичні здібності. У початковій стадії гри існує настільки багато варіантів ходів, що ніхто не може взяти на себе сміливість і сказати, що один хід кращий за інший. При виборі ходу на цій стадії нам допомагають стратегічні поняття, але тільки найсильніші гравці можуть цілком покладатися на свою інтуїцію. Але партія триває, і аналітичні здібності набувають дедалі більшого значення. У заключній стадії здатність до розрахунку варіантів стає основним фактором.

З проведених досліджень випливає висновок, що діти, які вивчають гру Го, тренують обидві півкулі свого мозку, що веде до розвитку як творчих, так і логічних здібностей.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

1. Игре Го более 5000 тысяч лет. Самая древняя игра.

2. "Го - это самая интеллектуальная игра из всех самых интеллектуальных игр". Цитата гроссмейстера по шахматам Рустама Сахабутдинова.

3. Го - игра для бизнесменов, политиков, полководцев.

4. Развивает равномерно оба полушария мозга 50/50.

5. Развивает стратегическое, логическое и образное мышление.

6. Правила Го просты, но вариативность ходов безгранична.

7. Го не только ускоряет раннее развитие интеллекта ребенка, но также улучшает социальное развитие и вносит вклад в общее положение ребенка среди сверстников.

8. Ряд японских психологов проводил широкие исследования детей. И врожденные способности лучше развиваются у тех, кто играет в Го.

Стратегия го имеет глобальный охват, т.е. действия в одной части доски влияют на всю доску. В противоположность этому образ мысли ребенка узок. Но когда ребенка учат играть в Го, он быстро развивает видение всей доски в целом и переносит это умение на повседневную жизнь. Исследователи также указывают, что чем раньше начать учить ребенка, тем лучшего результата можно достичь.

Лучше всего начинать изучение игры с возраста 4-5 лет. В этом возрасте мозг развит только на 65%, и влияние на процессы мышления оптимально. И, конечно же, детям нравится играть в Го, как и в другие игры.

Одной из положительных сторон Го для развития ребенка является возможность концентрации внимания.

Играя в Го, он полностью использует возможности своего мозга. Играя, ребенок должен напрягать свои умственные способности и совершать гигантские интеллектуальные подвиги, чтобы отследить множество вариантов при анализе, представлять в своем воображении гипотетическую ситуацию на доске, и в конечном итоге прийти к выводу, что данный ход будет лучшим. Заметим, что детям нравится совершать подвиги, и игра дает им такую возможность. Трудно найти другие области, в которых дети используют свой ум с такой интенсивностью, одновременно получая от этого удовольствие. В конце концов, эта способность к концентрации, воспитанная игрой в Го, будет использована человеком в других областях деятельности.

Играя в Го, нужно использовать как интуицию, так и аналитические способности. В начальной стадии игры существует столь много вариантов ходов, что никто не может взять на себя смелость и сказать, что один ход лучше другого. При выборе хода на этой стадии нам помогают стратегические понятия, но только сильнейшие игроки могут целиком полагаться на свою интуицию. Но партия продолжается, и аналитические способности приобретают все большее значение. В заключительной стадии способность к расчету вариантов становится основным фактором.

Из проведенных исследований следует вывод, что дети, которые изучают игру Го, тренируют оба полушария своего мозга, что ведет к развитию как творческих, так и логических способностей.